Hoppas! Hoppas! Hoppas!

Idag ska jag iväg på ett möte på sjukhuset angående den där operationen jag sökt om. Jag hoppas verkligen att jag får den!!!! Jag e dock väldigt nervös för att gå dit men det kommer nog att gå bra....hoppas jag....

Jag uppdaterar efter jag kommit hem om det gick bra annars skriver jagh inget så vet ni att det gick åt helvete =)

Nikola tog med sig Maja på Willys för att handla så jag har fått lite egen tid och kollat på "Dead birds", jag älskar den filmen =)

Har ingen aning om vad som nyss hände med texten men det blev just gigantiskt...av någon anledning....*skumt*

Nä, nu ska jag sminka mig! Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hello. Åhh, hoppas det går bra för dig idag på sjukan! iaf, jag vet inte varför jag får ont i arslet, haha. kan knappt gå. Tror det är när jag får feber för det gör liksom ont i skink musklerna! ja herregud... Hehe.

2008-12-08 @ 15:36:54
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Andrea

hoppashoppashoppas!!! Call me baby, ses imorrn?! KRAM

2008-12-08 @ 17:29:45
Postat av: lena

hej gumman!! hur är det med dig? har du fått jobb på lassa??? kram lena

2008-12-08 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0