Måndag......

.....och jobb igen =) Dom ringde igår och frågade om jag kunde jobba ikväll och det kan jag såklart!!
Nikola fick, i och med det, äran att gå på Ludwigs lucia tåg ikväll =) kan man annat än skratta???????
I två hela timmar (!!!!) ska min älskling sitta med Maja i knä och lyssna först på vad eleverna i Luddes klass pysslat med denna termin =) och sedan titta på lusse tåg och äta "tomtegröt"!!!  Hahahahahaha! Ja, ärligt, det hade jag velat sett!!!!

Han e dock på mycket bättre humör nu....äntligen! Det höll bara i sig i 3 dagar denna gång så jag får vara nöjd. Vi hade mys =) igår så granne uppe på kom ner och undrade om vi kunde sänka volymen på musiken........Fatta vad paff jag blev. Jaja, om han vaknade av våran "musik" så e det jävligt konstigt att inte ungarna gjorde det!!!!

Maja fick en ny säng igår. Eller, ny och ny, hon ärvde den av sin kusin, Wilma. Den e såååå fin och Maja älskar den! =) Hon har sovit som en stock i den inatt. Man får dock ta att hon kliver i och ur den hela tiden nu när hon kan men det kan vi leva med.

Nä, nu ska jag fixa mig innan jag ska iväg och jobba =0)

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0