På stan en snabbis och sedan hem igen......

Det e vad jag har åstakommit idag. Fast jag hann med lite julklappar  så nu e jag typ klar med allt. har bara lillebror, mor och far kvar...och Nikola. Honom höll jag på att glömma =) Lätt hänt!

Sprang på Sara på stan. Hon var oxå ute och handlade julklappar och sedan kom hon till Tehuset när jag och Maja satt där och åt lunch. Har saknat henne så mycket så det var kul att få träffa henne, gogumman! =)

Hade tänkt att träffa Andrea oxå men hann inte för hon skulle på barnkalas....*suck* När ska vi ses då???
Vi får ta och ta tag i saken ordentligt snart, och nästa år MÅSTE vi ta en sväng på Simon&Viktor!!!!!

Nä, nu ska jag natta barnen! Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0