För gammal??

Ja, igår var det som sagt halloween fest. Jag klädde ut mig (så gott det gick) till en porrig hondjävul. Jag hade ganska kul på förfesten...Spelade Guitar hero III och drack en massa sprit. När vi väl komut så tappade jagf sugen helt..... Alla som var ute på krogen kändes så unga....Har jagblivit för gammal för att roa mig???? Tänk om det e så???!!!!

jag var i alla fall hemma klockan 01.00. Myste med min sambo och somnade så himla skönt och fick sova till 12 i dag =) Nikola e underbar när det gäller sånt. Han kliver alltid upp med barnen så att jag får sova ut.

Idag blir det lugnt som faan! Tänkte tvätta men jag avbokade tvättstugan och tog på måndag istället. Orkar faan inte släpa med mig tvättkorgen ner dit idag...Känns som grym överkurs =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha... men du, det kommer typ aldrig gå över, mina barn trotsar bara extra mkt i perioder. Nu har den varit låååång o ibland blir man knäpp. Ella grinade i typ 20 minuter idag för att vi inte hittade en klänning till en 'barn barbie' när vi skulle åka från Rogers föräldrar. ORKA!? Nja. jag var klar med skolan den 17/10 precis som er, eller ja, lämnade in den sista uppgiften typ en vecka innan. SKÖNT! Jag har ju redan jobb, fast tjänst, pluggade bara för att jag fick nåt tok ryck o sökte sista dagen dom tog emot. haha. Nu ska jag vara mammaledig ett bra tag till.. Men sök viakrie jobb överallt då? Vad inriktade du dig på, i sista kursen? Kram

2008-11-01 @ 23:37:06
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0