Inget speciellt.....

....har hänt sedan jag skrev i bloggen sist. Jag har dock åkt på en FET förkylning och ett munsår som heter duga!!! Det e faan helt otroligt!!! Hela jävla överläppen e uppsvullen och det gör såååååå fucking ont!!! Kan knappt äta (vilket i mitt fall kanske inte är något negativt) men ändå...Det gör så grymt ont!!! =(

Maja och Ludwig bråkar konstant nu för tiden. Jag får riva i åt dom typ 10000 gånger om dagen....Tycker inte att vi gör annat än att bråka nu....Jobbigt!

Nä, nu ska jag smörja mina sår.....igen....

Kommentarer
Postat av: Andrutta

Men åh! det lät inte det minsta kul ju!! Du får krya på dig till innan vi ses, har itne tid att vara sjuk :P Pöss på dig!

2008-11-26 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0