Tvättdag......*suck*

I dag har jag och Maja varit på Gläntan. Det var skönt att få träffa lite folk och prata skit. Har inte umgåtts med så många på senaste tiden. Tänkte vara snäll och hämta Ludde på skolan men det fick jag ju bara skit för.....Han ville då rakt inte gå hem tidigare och han har surat ända sedan dess.......Där fick man för att man ville vara snäll. =(

Ska tvätta ikväll för Selma bestämde sig för att gå ut istället för att komma hit så jag tar och tvättar istället. Hade varit kul med lite sällskap men jag få nöja mig med barnen och det e juinte fy och skam det bara dom e på bra humör ;P

Nä, nu ska jag plocka ihop lite tvätt.......JIPPIE......?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liten uppdatering? ;) Hoppas allt är bra med er! Puss

2008-11-16 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0