4 dagars ledig =)

Jaha, då har man gjort klart den tredje veckan på praktiken. Herregud, vad tiden har rusat iväg!! Nästa fredag är jag utbildad undersköterska =) Då behöver man inte säga "Lina, undersköterskeelev" när man jobbar. Kommer att kännas skönt att säga undersköterska =) Lite status tycker jag =)

Vad gäller Nikola så har det mesta släppt nu. Jag vaknade härom natten och märkte att hans hand var innanför mina trosor...Det var lite skumt faktiskt. Han pratar mer och mer och är allmänt trevlig, precis som förr. Jag kan säga att jag ser verkligen fram emot sexet =) Har faan inte haft sex på snart 4 veckor!!!! Det e faan rekord =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit! Fyra veckor..... fan vad bra det kommer att bli sen då ;)

2008-10-09 @ 16:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0