Åååååå, vad jag e less.....

....på barn!!!!! Har just nu en grymt ilsken tvååring som står i köket och skriker och slår i skåpdörrar bara för att hon inte fick lägga messmör på mackan. Små barn, små bekymmer......eller hur säger man??

Det blir lugnt idag. Är deprimerad över att det har snöat ännu mera så jag ska då rakt inte gå ut något idag! I morron ska jag på halloween - party så då måste jag gå ut. Ska kolla med mor och far om dom har någon sprit till övers =)

Nä, nu ska jag gå och reda ut eländet i köket....Wish me luck!!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

Jadu, jag hade gärna följt med men Stefan jobbar kväll plus lördagmorgon och jag äter fortfarande magtabletterna så jag får inte dricka :( Men fan vad sugen jag är.... Deprimerande! Det är skönt att snön kommit förresten ;)

2008-10-30 @ 14:20:38
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Lina

Nämen, Heeej =) Hur e det med deig/er? Hoppas att det är bara bra. Med oss är det jätte bra, fullt upp men nu börjar man få in lite rutiner iaf. Vad har du för dig då? Kram

2008-10-30 @ 23:43:56
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0