Bilder från Borgvattnet!

 Andrea visar hur en bredkäftad groda ser ut =)




  The house of horror! Mwoaaahhaaa!!

  Skepnad i spegeln! Ser ni den???

  Ja, en bild säger mer än tusen ord! E dom inte söta när de lagar mat? =)

  Ser ni orben vid dörren?

 Lena in action =)

 Anders, våran chaufför, koncentrerar sig på vägen som leder hemåt igen. Han lovade att ALDRIG åka till Borgvattnet igen.....

 Ja, det vart lite bilder på mig oxå, jag var faktiskt ganska avslappnad under kvällen när vi satt uppe.

  En liten orb längst ut på soffans ryggstöd. Syns knappt men den e där =)

  Myspys i soffan medans klockan börjar närma sig tolvslaget =) Anders var lika nervös som mig hela kvällen =)




Ja, nu orkar jag inte lägga upp fler bilder men ni har fått ett litet smakprov på våran "ghosthunting"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0