Jaha, då var det dags igen då.....

Ja, Maja klagar över sitt onda öra så vi har fått en tid på Torvalla HC idag. Hoppas att det inte e något!! Hoppas att hon bara e lite sugen på att klaga...eller nått....*suck* Pencillin e ju såååå äckligt och jag vet att jag INTE kommer att få i henne något....alls! Men men, vi får se hur det går. *Wish me luck*

Ludde e oxå hemma idag. han har fortfarande feber och är inte alls på något underbart humör....Skulle kunna bli gråhårig på honom ibland, men jag får hejda mig, han e ju faktikskt sjuk.

Ska träffa Andrea på stan en sväng idag, det känns som om det e hundra år sedan sist ;P Miss u, girl!

Kommentarer
Postat av: sara

Ååå, jag lider med henne! Stackars mig och Maja!!! Kan vi inte ta o leka ihop nån dag? Kram!!

2008-10-22 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0