Lördag och.....regn.....

Idag har min granne och hennes son varit här, det var kul att få lite främmande. Det e ju inte så många som kommer och hälsar på oss, tyvärr. Vi drack kaffe och jag bakade en kaka. Hon hade med sig lördags godis till Maja och hennes son Alexander. Det blev ett väldigt mumsande i vardagsrummet kan jag säga =)

Sen ringde min lillebror och då åkte vimed honom på ÖoB och handlade lite grejer. Det e bra att ha en mamma som jobbar där för då får man personalrabatt =) Sen åkte vi hem och lagade mat, pasta med bacon och svamp sås. Maja älskar den maträtten så hon e så mätt nu så hon skulle kunna somna. Men det får inte, det e två och en halv timme kvar tills det e nattis.

I morgon e det månadens tråkigaste dag!!! Inte för att Ludwig kommer hem utan för att jag måste åka tåg hela dagen!!!! Ååååååå, det e såååååå långtråkigt så det e inte sant!!!! Tur att det bara e en gång i månaden annars hade jag blivit tokig!!!!


Nä, nu ska jag softa i soffan med Maja innan hon ska sova =)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja usch det låter inge vidare alls... Du skulle ha haft med dig en bärbar dator så hade du iaf kunnat kika på film... Pöss!

2008-10-05 @ 09:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0