Bättre idag =)

Igår när jag gick och la mig var jag hur jävla hungrig som helst! Men i morse var det som bortblåst. Sitter och dricker min chokladdryck till frukost/lunch och jag älskar den! =) Men jag ska på stan senare idag och köpa någon mera matig soppa, kan inte leva på choklad hela 4 veckor och hallonsoppan smakade spya så den ska mamma få tillbaka =) Hon klara faan av att dricka vad som helst! Hon borde vara med i "Fear faktor" HAHA!

Jag råkade somna om i morse efter att jag varit med Maja på toa, vaknade klockan halv tolv (!!!!) och då hade min underbara dotter levt livet i vardagsrummet =) Det såg ut som tredje världskriget kan jag lova med brödsmulor, saft och en massa leksaker överallt! Men jag kunde inte bli sur, jag kunde faktiskt ha klivit upp halv sju......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0