jaha.....

.....då har man snart tjänat sig lite extra klirr i kassan =) Jobbar en A-tur idag på 210.

Igår var jag hos mor och far med barnen och sedan följde vi med dom till deras underbara grannar. Barnen fick hamburgare och vuxna fick lax med pressad potatis och en sås som såg underbar ut. Själv åt jag en morot och drack Loka....Naturellt och bra =)

Jag var INTE avundsjuk......inte ett dugg......

I morse, på jobbet, åt mina arbetskamrater rostad macka med ägg, majonnäs och räckor....INTE avundsjuk......inte ett dugg......Jag åt tomater och en morot och drack Loka....Naturellt och bra........

Känner mig lite......sugen på korv och stuvade makaroner.....Det blir potatis och purjolökssoppa till lunch. Såååååååååå GOTT!!!!!!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätte duktig Lina! Kämpa på!! Jag var ute och sprang idag... Det gör jag inte om i första taget xD Eller jo.. Men fan va jobbigt det var! Lova ya! PÖSS

2009-04-19 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0