Jobba natt efter en underbar dag ute =)

Ja, som sagt, i natt e det jobb som gäller! Känns helt ok faktiskt. Hellre det än att jobba dag eller kväll i morron, det skulle bli ännu varmare i morron =) Så fett skönt!!!!! =)

Jag och Maja har varit uppe hos momma. Gick och kollade vart Blåhammarvägen 110 ligger, och det var ett fantastiskt läge på lägenheten!!! Nu e det bara att vänta på att vi får ett svar någon gång.....Verkar som om det e en himla massa kontroller dom gör på oss innan dom godkänner. Har även ställt oss i kö på ett radhus på Gräftågränd. har plats 10 av 57 just nu så vi får se om det kanske blir där i stället. Jag vill bara ha ett större boende...Är trött på att Maja har sitt lekrum i vardagsrummet.....Det går som aldrig att städa riktigt! =(

Nä, nu ska jag pussa lite på gubben min innan jag ska iväg till jobbet!

Ha de gött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0