Ångest.........

Det e inge kul att ha....Det kan jag lova! =( Verkar som om det e dags att byta piller igen, dom jag fick för typ ett år sedan har ingen verkan nu och jag kan inte längre låsas som om jag mår bra. Orkar ingenting, vill ingenting, gör ingenting.

Har fått typ 100 sms och 10 000 samtal som jag inte svarat på, orkar inte, vill inte.......Jag vet att jag e taskig men det e så himla svårt att förklara hur det känns när man har ett bläcksvart moln som hänger över en och bara öser negativitet över en.

Till alla er som hört av sig: Förlåt! Ni får ta mig som jag e........

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet precis hur du känner dig... Jag slutade med mina piller trer månader innan jag blev gravid med Hugge men ibland känns det som att jag skulle behöva dem för att ta mig igenom vardagen. Funderar på att börja äta Rosenrot för att må lite bättre...

Hoppas att det löser sig för dig!



Kram

2009-08-18 @ 13:34:28
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vännen... Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart! Behöver du nån o prata med så hör av dig, jag kanske inte fattar nå av hur du mår men du kan alltid surra med mig!

Pöss

2009-08-18 @ 17:39:43
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0