Doing a nightskift =)

Jobbar min sista natt nu. I går natt, mellan 04 och 05 så var det e rent h-vete att hålla sig vaken! Jag kunde ju inte sova på dagen så jag bokade tvättstugan och gnodde på hemma. Lagade kokt torsk med potatis och äggsås. Barnen älskade den maten =) Tur att man inte har allt för kräsna barn när det gäller mat!

Jag har, för första gången i min usk-karriär, (haha) varit ner och lämnat en avliden patient i kylrummet. jag kan meddela att det inte var en direkt härlig känsla. Jag tittade in en snabbis i kylrummet och såg en massa fötter som stack fram under lakanen.....USCH! Tur att det gick snabbt att lämna kroppen för jag hade ingen direkt lust att stanna där!! *ryser*
Men men, nu har man gjort det oxå!

Nä, nu ska jag hjälpa till lite!

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja usch, det är verkligen itne roligt!! Men visst skulle jag jobba dag på tisdag? >_> Ska bli så roligt att se dig igen! Kram

2009-08-10 @ 02:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0