......

Ja, som ni redan säkert vet så blev inte min och Andrea`s semester av. Hon hamnade på sjukhus och Ludde pinkade blod och hade en ordentlig urinvägsinfektion. BLIR MAN GLAD ELLER?!?! Och inte nog med det, i torsdags svällde Luddes vänstra arm upp (inte som en ballong men den blev stenhård och röd). Gick på HC och där tog dom crp på honom och det var över 200 (!!!!!!) så det var bara att åka på akuten där dom konstaterade............ja, ingenting faktiskt. BLIR MAN GLAD ELLER?!?!? Armen är bättre och på måndag ska vi till HC igen och ta ett nytt crp. Alltså, vi fick ingen medicin what so ever, vad kan det vara då??? Det visste inte dom heller och när folk på akuten inte har en aning om vad det kan vara så e det UPPENBARLIGEN inget farligt!!!!!

Jobbar natt i helgen, jobbade extra i onsdags natt också. Det e såååå härligt att jobba på en avdelning =) Jag saknar det verkligen!Hoppas att Andrea jobbar de två dagar jag har kvar på dialysen, behöver lite peppning =)

Nä, nu ska jag fixa mig lite innan jag drar till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars Ludde! Och dig, akuten är bara skit och vill man ha hjälp ska man fan inte gå dit!

Hoppas ni kryar på er snart! Ville ju ta en fika med dig, har ju vart barn och karlledig i helgen :) Pöss!

2009-08-09 @ 10:35:53
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Sara

Men vad trist det är när det blir så... Hoppas Ludde mår bättre!



Kram

2009-08-09 @ 11:04:33
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0