........

Idag har det inte blivit mycket gjort kan jag lova. Maja driver mig till vansinne genom att klättra i bokhyllan och upp på skåpen i köket. Hon har tydligen knäck i lurarna, hör absolut noll av det jag säger!!!!! *BLÄÄÄÄ*

Trött är jag oxå! =( Igår vid ett-tiden på natten kom Nikola hit med mat från Sibylla. Han hade tagit med en hamburgare till mig oxå, en 90gr. FY FAAN vad dålig jag blev av den!!! Åt typ 3 tuggor av den och blev asdålig! Mitt nyårslöfte blir att ALDRIG mera äta en burgare så länge jag......lever? =) Nä, fy vad äckligt!

Fick sova till tolv idag innan Nikola väckte mig och sa att han skulle åka på jobbet. Har fortfarande inte vaknat riktigt. Väntar på att mina päron ska komma hem från stugan med Ludde så att vi kan fp skjuts på Ica Maxi och handla. Har inget bajspapper, margarin och mjölken e snart slut.....*suck* Känns som en evighet tills den 18:de när barnbidraget kommer.....Money money money! Ge mig!

Förretsten, filmen jag såg igår kväll hette "Open graves". Inte direkt läskig men den blev det när Maja knackade på ryggen! Haha!

Nä, nu ska jag gå och dricka upp Nikola Cola! =)

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0