Uppe med tuppen =)

Idag vaknade vi klockan halv sju. Det e mycket ovanligt med tanke på att jag är såååå morgontrött nu för tiden. Kan dock ha att göra med att jag inte lägger mig i tid på kvällarna/nätterna! =)

Ska strax åka på Gläntan med Lotta och Alexander. Har inte varit där på evigheter så det ska bli kul att åka dit och träffa lite folk. Måste bara upp och handla lite lunch på Konsum för att jag antar att vi stannar längre än till lunchtid =)

Igår plockade jag och Nikola ihop lite köksgrejer till hans nya lägenhet. Känns konstigt att hjälpa honom med såna saker men det känns otroligt skönt att veta att vi inte flyttar isär för alltid! =) Han säger att den nya lägenheten inte bara är hans utan lika mycket min. Tror att det är nyttigt för oss att få chansen att sakna varandra lite.

Har funderat mycket på julafton oxå. Mamma och pappa ska ju upp till stugan och fira jul och dom har redan planerat in mig och barnen oxå i det firandet. Grejen är bara den att Nikola kommer att vara helt ensam då och jag vet inte om jag kan fira jul med det i tankarna...... Ludde ska ju till sin pappa och fira så jag tror att jag och Maja blir hemma med Nikola i stan. Vi är ju trots allt en familj =) Måste bara hitta en på något bra att säga till min mor och far.... *suck*


Nä, snart går bussen så dags att klä på sig!

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0