Nä,men seriöst talat......

......jag kommer nog att tacka nej till fler jobbar-nätter. Det e inget för mig, har jag nu insett. Jag blir ju så grymt trött! Mår illa för att jag e så himla seg....Usch! Nä, kvällar och dagar kan jag jobba men faan inte nätter.

Det e så lugnt här på avdelningen så det e inte sant. Datorerna e ju spärrade för spel så det går inte att roa sig på det viset heller. Inga sällskaps spel heller. Har funderat på att skapa en bowling-bana i korridoren. Den e ju nog lång och blank så ett klot skulle lätt kunna rulla iväg där. Undrar vad det finns här som man skulle kunna använda som klot.....och käglor....Patienter kanske som käglor och kontors stolar som klot....?


Nä, men seriöst! Nu börjar tröttheten verkligen ta ut sin rätt.......Vilka sjuka tankar......eller....?

Kommentarer
Postat av: sara

Rullstolsrace? Det skulle fan vara kul och det g¨r i dom korridorerna :D

2009-02-04 @ 11:46:19
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0