Sitter......

....på jobbet och funderar. Chefen frågade idag om jag var intresserad av ett vikariat som börjar i april till agusti.....Fatta vad glad jag blev!!! =) Hoppas bara att det blir jag som får det annars måste jag söka mig vidare i sommar och det vill jag inte! Lungan ska ju flytta till vår avdelning i sommar så då får jag ju jobba med Andrea och det vore ju sjukt kul =)


En timme kvar tills man får gå hem......alla patienter är "nattade" så det finns typ noll att göra.....dags för de sista blodsockren strax iofs.

Maja har feber så mamma ska vara barnvakt i morron när jag jobbar. Stackars liten! Maja alltså =)

Nä, nu ska jag kolla vad de andra pysslar med så jag ser lite aktiv ut =)

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sara i Rätan

Hello! Tack för senast, när ska vi ses igen?

Hugo har också feber plus en envis hosta som vägrar ge sig...

Vi hörs gumman!

Kram

2009-02-12 @ 10:59:43
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Andrea

Men grattis!!!! :D:D:D Gud va roligt, hoppas att du får det! Hmm jag sitter lite på pottkanten, inte säkert jag får vara kvar nu, men ajg vet inte... Ska prata emd chefen så fort hon dyker upp igen! Vi hörs. PÖSS

2009-02-12 @ 11:06:54
URL: http://andrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0