Barnfri dag på stan =)

Idag har jag varit på stan och käkat lunch med Andrea. Det känns som om det var 100 år sedan vi träffades sist så det var så roligt att se henne igen =) Det märks på våra skämt och skratt att det var länge sedan vi sågs. Vi satte oss på Tehuset och pratade av oss. Jag har saknat henne såååååååååå jävla mycket! Tack för att du finns gumman!!!!

Hon hämatde ut sina förlovningsringar så jag fick äntligen se hennes skönhet. Den var verkligen bedårande!!! Men jag blev inte alls avundsjuk....nej då....hur kan ni tro det?!? Men det förtjänar hon, ringen är sååå Andrea =)

Nu väntar jag på att Nikola ska komma hem med matkassarna så att vi kan börja laga mat till barnen.Själv hoppar jag nog över middagen...är mätt efter lunchen så jag klarar mig ett tag till =)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Nu får det inte dröja lika länge tills vi ses nästa gång! PÖSS på dig snyggingen min ;)

2009-01-07 @ 19:40:40
URL: http://andrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0