Bloggtorka......

Jag har inget vettigt att skriva om igentligen. Har börjat jobba ganska mycket nu så det känns som om jag har skaffat mig ett liv....after all......=)

Idag e Maja hemma från dagis...orkade inte kliva upp i morse så det fick bli så. Hon blir hemma i morron också, ska försöka baka lite bullar då. har ju fått mammas "antika" degmaskin så det ska nog gå vägen.

Jobbar torsdag och lördag. Nästa vecka har jag oxå jobb. I löv it =) Jag tackar mig själv för att jag höll ut och klarade utbildningen!!! Nu har jag kommit till det yrke jag ville =)


Ja,som ni ser...jag har inget vettigt att skriva om......

Kommentarer
Postat av: sara

Vad söt du är :)

Vi måste ses snart... Miss U!

Pöss

2009-01-20 @ 19:07:19
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Andrea

Haha ja du min vän ;) Det får du snart reda på.... Men kom ihåg att vi ska ut nästa fredag ;) PÖSS

2009-01-23 @ 11:08:34
Postat av: Anonym

VA FAN ja vlbev antasd ikväll! Ångest! call you

2009-01-24 @ 01:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0