............

Ja, jag vet! Jag e sååååå dålig på att uppdatera bloggen men jag har som ingen lust att sitta här vid datan när det e strålande sol ute =)

I dag har jag och Maja varit på stan med min UNDERBARA Andrea =) Vi har kollat på vigselringar....Vi ska ju gifta oss nästa sommar!!!!!!!!!! Fast det blir inget dubbelbröllop, tyvärr. Men det hade varit fränt =)


Angående operationen jag gjorde i maj så kan jag nu meddela att jag tappat 20 kilo, känns fin fint! =) Det e dock fortfarande jobbigt att äta men jag vänjer mig nog med tiden. Hoppas jag.......

Nä nu ska jag kolla på "Resident evil", nr 3.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska du gifta dig!!??? Grattis!!

Vad duktig du är som tappat 20 kg!!!! Jag har tappat 4... Jobbigt, det går såååå sakta!!

Jag ska försöka komma in till stan i sommar så vi får ummgås lite!



Kram

2009-07-05 @ 10:32:09
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0