Haha!

I dag har det varit en lite snurrig dag på jobbet, tror att det var för att jag jobbat 4 a-turer på rad så jag var nog liiiite trött =)
Att Andrea drev med mig på slutet gjorde inte saken bättre kan jag säga! Faan vad vi garvade!  Haha! Våran kanot-semester kommer att bli askul!!! Vi ska filma en egen "Hajk" video =) Ni minns väl värmlänningen???? Ska lägga ut våran video här på bloggen efter semestern!

Nu e jag ledig heeela helgen och det ska bli såååå skönt =) På tisdag nästa vecka ska jag hämta Ludde i Sundsvall. Han har varit borta i nästan 2 månader nu så jag saknar honom något otroligt!

Måste bara lägga in denna video =) Ni måste titta på hela! Sjukt rolig=)




Pöss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Du är så fast och fin Lina! PÖSS ;)

2009-07-17 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0