Magsjuka och migrän........

Ja, överskriften säger väl allt. Har ont i magen, ont i huvudet och spyr som en gris. *usch!*
Skulle jobbat idag men jag skippade det =) Hoppas bara att jag är kry från och med idag, typ, så att jag kan jobba på måndag men det verkar tveksamt.....

I morron e det kalas för mina älsklingar och hur jag ska orka med det det vet i faan, men jag måste släpa mig dit om jag inte käks mer idag. Herregud, varför ska allt hända på en och samma gång????

Min och Andreas semester närmar sig med stormsteg och jag läääääääääääängtar!!!!!!!!!!! Faan vad kul vi ska ha =)

Nä, nu ska jag vila lite.......

Kommentarer
Postat av: Andrea

Men fy och usch! Det lät ju inge vidare alls det där :/ Krya på dig vännen! KRAM

2009-07-24 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0