Slut på ledigheten.....*suck*

I morron e det dags igen att släpa sig bort till dialysen. Fick vara hemma i fredags för Maja hade öroninflammation, vilket jag misstänkte. Hon e dock MYCKET piggare nu men det e ett h-vete att försöka få i henne pencillinet (eller hur faan det nu stavas). Men jag förstår henne, det smakar ju rävskabb!

I lördags var vi på min mormors 70-års fest. Fick äntligen träffa alla mina kusiner! =) Vi e ju 11 barnbarn tillsammans, plus alla barnbarns-barn =) Vi tog ett foto på alla oss barnbarn, precis som vi gjorde för 20 år sedan och det kommer att bli askul att se det kortet när vi förstorat det =) Robin, min lillebror var ju inte ens ett år när vi tog det första så ni kan ju tänka er synen när han skulle sitta i sin storebrors knä när vi tog det nya =) Hahaha! Två meter dumheter! =)

Ja, jag har inte så mycket att att tillägga just nu! Jo, en sak: Ni vet hunden i filmen "Turner and Hotch"? Eller vad faan den heter, Tom Hanks spelar i den. I alla fall, min kusin Mia har en sådan hund som heter Lotus och jag bara MÅSTE ha en sån hund! Alltså, hur jävla stor som helst och snäll som en teddybjörn! I löööv it!


Nä, nu måste jag till tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0