Work, work, work.......

Jag vet, jag har inte bloggat på ett tag men jag har ärligt talat inte orkat.....Jobbar bara morgon-turer så jag somnar ganska tidigt och jag vill ju hinna umgås med mina älsklingar oxå =)

I morgon e det dock min sista dag innan min "semester"!!!!! Åååå, vad skönt det ska bli att åka iväg med Andrea! Längtar så jag spricker snart =) Jag ska ta med kameran så att jag kan lägga upp lite härliga semester-bilder ;)

På fredag ska jag mest troligen på badet med min faster och hennes barn, Ludde och Maja följer såklart med oxå. Det ska bli kul!

By the way, jag har tappat 25 kilo nu! Grattis till mig!

Nä, nu ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS!!!!! Duktigt gjort av dig! Jag har gått upp det lilla jag gick ner! :-D



Kram

2009-07-30 @ 09:49:17
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0