.....

Tja, vad ska man hitta på för överskrift på inlägget....?

I natt e det jobb igen och jag har inget emot det alls. Känns som en liiiiiten "semester" från barnen =) Jo, det e faktiskt sant! Sååååå himla skönt att slippa ta hand om nattningar och kvällsfika och duschningar och allt annat vad kvällen för med sig.

Måste ner på stan i morron i skaplig tid ( hur nu det ska gå för sig ) och handla student present till lillebror.Någon som har något förslag??? Jag är öppen för såna =) Har tänkt mig kanske ett sånt där bonsai-träd (eller vad faan det heter) som jag ska hänga tior i, typ som ett litet gulligt "pengaträd" =) Och eftersom han har gått fordon och tagit lastbilskörkort så kanske ett halsband med en liten lastbil på???? Nä, jag vet inte! Som sagt, öppen för förslag =)

Nä, nu ska jag jobba lite!

Sov gött alla goingar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hm, det är svårt med presenter... Du verkar iaf ha liiite koll, tyckte att trädet var en bra idé!



Förstår precis hur du känner dig angående att jobba, det är samma här! Man får lite semester! Det blir iof dåligt av den varan när man är mammaledig...



Kram

2009-06-05 @ 08:24:01
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0