"He wanna kiss you, he wanna touch you......"

Hahaa! Ja,jag drev lite med Andrea i dag innan vi slutat för dagen så överskriften idag blev ett litet insider-skämt! ;)

Jobbar heeeeeeela veckan och baaaaaaara A-turer, vilket innebär att jag börjar 7 hela veckan lång. Är dock tredagars ledig sen så jag har ju något att se fram emot.

Sitter och väntar på att Nikola ska komma hem så jag får veta om han köpt ett busskort åt mig. Jag hoppas verkligen det, det blir dyrt annars när man jobbar så mycket.

Idag lagade jag en underbar kycklingrätt till middag och Maja åt så att jag trode hon skulle spricka =) Min lilla prinsessa!

Nä, nu ska jag softa i soffan en stund och smälta maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0