I morron e det dags!

I morron börjar jag jobba på dialysen. Känns spännande men jag e inte nervös, Andrea ska ju vara min handledare så bättre kan det inte bli =)

I midsommar åkte vi till min fasters stuga. Hennes gubbe fyllde 60 år så det var stor-kalas där! Tyvärr så fick jag så himla ont i halsen på torsdagen när vi reste alla partytält så på fredagen var jag inte alls pigg....Kunde knappt prata. Åkte hem vid elva-snåret då Maja började visa vissa tecken på trötthet. Jag e glad att vi inte sov över för igår (lördag) hade jag inte röst alls, what so ever! Dete dock bättre idag men hes som faan e jag! =)

Nä, nu ska jag kolla på Piff och Puff med Maja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fått långvik där eller? Spännande :)

Nä jag har inte sökt för det men jag börjar ana att jag kanske dricker för lite. Tänker inte direkt på att jag behöver mer dryck nu och blodtrycket och socker var bra (kollade på jobbet ;)) så det är nog inge allvarligt iaf. Var inne på hjärntumör men då borde jag väl ha mer ont ;)

Hur jobbar ni i veckan då? PÖSS

2009-06-22 @ 10:38:50
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi håller bara på o letar hus/lägenhet för fullt.

Men jag är bra sugen ;)



Jag jobbar hela veckan... :/ Idag vart jag hemma för jag vart helkass i magen på morgonen men sen gick de över och jag vet inte om det är pga bebisen eller förkylningen men på onsdag ska jag jobba igen. Är ledig i morgon förresten... Men med mitt huvud orkar jag inte göra så mycket :( Gråtfärdig hela dagarna... men jag vill träffa er snart!!!

2009-06-22 @ 17:22:41
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Träffade din karl och Maja idag :) Stor hon blivit!! Fika på söndag? :) pöss

2009-06-23 @ 21:31:02
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0