Oj, oj, oj......

Jobbar natt för första gången på över en månad =) Åååå, vad jag älskar mitt jobb!!! Men inatt verkar det som om alla patienter vi har här på avdelningen har dille på att larma....Det larmar faan hela tiden!!!!!!! *SUCK* Man springer arslet av sig, och jag menar det verkligen!

Just nu har det dock lugnat ner sig men bara för att jag säger det så kommer det att larma när som helst =)
Känns dock skönt att vara tillbaka på jobbet! =) Faan vad jag har saknat alla här.

Ludde fick den stora äran att sova hos momma och moffa inatt eftersom Nikola lämnar så tidigt på dagis när jag kommer hem och ska sova. Tror att han lämnar runt halv sju på morronen och då tyckte dom att Ludde-ponken kunde få lite "sovmorgon" genom att sova hos dom. Tror ni han grät över det??? =) Nä, han stormade ner till bilen när dom kom för att hämta oss och skjutsa mig på jobbet =)

I morron jobbar jag natt igen. Hoppas på att träffa på Sara innan hon går hem på kvällen, hon ska jobba här på "min" avdelning.

Faan, nu larmar det igen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0