Ånej!!! Inte igen!!!!!

Jag håller på att blir förkyld igen...Fy faan, rent ut sagt! Precis när dom börjar ringa från jobbet så börjar jag bli sjuk. Men jag tänker jobba även fast snoret rinner och svetten oxå för den delen =) Jag måste ju ha pengar och jag har saknat alla där uppe på 210 så nu ska jag faan jobba alla pass jag får!

jag och Maja har varit en snabbis på stan och handlat halstabletter och hårfärg...Härlig blandning, va?? =)
Selma skulle ju ha färgat mitt hår ikväll men hon hade kollat fel på sitt schema och hon jobba ju kväll idag så det sket sig. Ska kolla med Nikola om han kan kladda i skiten i mitt hår.....Det e ju bak i nacken jag måste färga för jag missade där när jag gjorde det själv. Jaja, vi får se hur det slutar....

På lördag ska jag hämta lillkillen min i Sundsvall! Mamma och pappa kanske ska ner på Ikea så jag får åka med dom men igår hade dom inte bestämt sig så jag tror det slutar med att jag får åka det där jävla tåget iallafall! BORING!

Nä,nu ska jag hämta mina halstabletter och sätta mig med Maja och kolla på Disney.

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du min vän, jag var tvungen att byta ledig dag så jag måste tyvärr jobba på fredag, men det är kanske lika bra om du börjar bli sjuk?? Men jag är ledig lite nästa vecka, vi kan väl ta ngt då? Puss och kram

2009-03-05 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0