........

Kunde inte komma på någon bra rubrik idag...Jobbade igår, c-tur. Gick bra, hade tur att jobba med roligt folk =)

Idag har jag skurat, dammsugit och städat. Nu har tvättstugetiden börjat så jag och Maja har varit ner och "laddat" maskinerna. Ojojoj,jag kommer att vara helty död i kväll =) Vi har fått tillbaka våran data nu!!! JIPPIE!
Hårddisken gick sönder så Nikolas polare satte dit en ny för 500:- Betydligt billigare än att lämna in den eller köpa en ny...Eller???

Maja e på "strålande" humör idag oxå....Jag fattar inte vad jag ska ta mig till med henne! Hennes humör har verkligen ballat ur på sista tiden och jag vill bara åka bort från allt elände känns det som....USCH! Är jag en dålig mamma som känner så?? Ja,skjut mig i så fall....För det e så jag känner just nu, igår och sedan en vecka tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hm, förstår vad du menar, jag har ju min Hugo... Man får tänka så som du gör, det gör jag ganska ofta och det har hållit i sig sen april... Hoppas på bättring snart!

2009-03-13 @ 13:45:33
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: sara

Tålamod ;) Felicia är likadan nu så dom har säkerligen kommit in i 3-årstrotsen. Men de e bara att ignorera och stänga öronen. Så gör jag iaf... Jag hör ingenting längre, haha!

Lycka till iaf! Kram

2009-03-13 @ 19:08:32
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0