Film-dag inne idag =)

Efter att jag lämnat Maja på dagis i morse så gick jag hem och laddade ner några filmer som jag tittade på. Bland annat "I am legend", "Asylum" och "Dead set". Har inte hunnit se alla än men jag ska fortsätta när ungarna gått och lagt sig =)

I morron ska nog Maja få vara hemma för jag har lite saker jag måste uträtta så jag hinner nog inte hem till klockan två för att hämta henne.

Chefen på 210 ringde idag och frågade om det går lika bra för mig att jobba natt som dagar. Självklart svarade jag ja, jag menar, Nikola får faan vara hemma med barnen oxå =) Det lät som om jag skulle kunna få ett blandat vikariat med både dagar och nätter. Det skulle vara perfekt!!! =)

Nä,nu ska jag ta hand om mina sura barn......*suck*

Kommentarer
Postat av: Sara i Rätan

Härligt med arbete!

Jag har också varit "barnledig" idag, Hugo har varit på dagis och Måns på skola. Visseligen är Elli hemma men hon är så snäll så det gör ingenting! :-D



Kram

2009-03-11 @ 20:08:26
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0