Gläntan

I morse var jag ovanligt pigg så jag och Maja åkte på Gläntan och var där när de öppnade, kvart över åtta =))
Maja lekte och nu e hon så trött att det inte går att prata med henne för då blir hon bara arg och skriker. Det e sååååå jobbigt när hon e på det humöret men det e roligt för mig oxå att åka dit och träffa lite folk. I dag jag Jessica där så då hade man någon att prata med =)

I morron ska Maja på dagis, och jag ska vara hemma och bara vara! Ludde ska på fjällresa så man må ju upp tidigt i morron och fixa varm O`boy och mackor. Ska skicka med lite "kladdmuffins" oxå =)

I kväll ska jag, mamma och Cecilia på kryddparty hos min bror. Ja,det e inte han som ordnat det (nähäää?!?) utan hans sambo.

Förlåt men jag e på dryyyyyg humör just nu! Det e alldeles för länge sedan jag fick flamsa av mig med Andrea =)

Pösssssss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ledig, fre-sön så vi kan flamsa massa då om du vill ;) Säg bara vilken dag som passar dig bäst! LOVE YA!!! puss

2009-03-23 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0