Lite av varje.....

......har hänt sedan sist. Just nu är det sportlov så Ludde åkte till sin pappa i lördags så jag e "halv-ledig" eller vad man ska säga. Var på loppis igår på Folkets hus med min älskling Andrea. Fyndade lite örhängen till mig själv och kläder till Maja. Det fanns inga kläder i Ludde storlek, antar att det mesta gått åt fort och vi var ju inte där förrän elva, halv tolv så vi missade nog många godbitar =)

I morron ska jag jobba igen. Har varit ledig i en vecka nu så jag börjar längta efter arbetskamraterna =) Trivs ju så SJUKT bra däruppe på 210! Men jag funderar på att gå till 408 och 208 och kolla om de behöver extra hjälp, det börjar ju närma sig sommaren och då finns det inte något jobb på 210. Tyvärr!

Ska ut på äventyr med Andrea i sommar =) Vi ska till hennes sommarstuga och padla kanot och sova på öarna som ligger där ute. Åååååå, det ska bli så mysigt! Bara softa och ta det lugnt! Grillning, solning och nakenbad =) Hahahahaha! Hursomhelst, det kommer att bli underbart! Det får gärna regna någon natt så att man får höra smattret mot tältet. Myspys!


Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0