Money,money,money

Jag ringde nyss telefonbanken för att kolla hur mycket som e på väg till mitt konto....Tror att det blivit fel på lönen denna gång oxå! Ååååååå, vad irriterad jag blir. Sist kunde jag förstå för då glömde jag att "stämpla in" några dagar men förra månaden var jag noga med att göra det! *suck* Får ringa chefen igen i morron.....

Ska iväg och handla mat strax, Traktören öppnar åtta tror jag så jag ska dit en sväng. Åt världens goaste gratäng igår på kryddpartyt!!!! Ska laga den till Nikola idag för att impa lite =) Jag beställde kycklingbuljongen och kycklingkryddan igår på partyt. Men det e ganska dyrt, tycker jag.

Maja hoppade i soffan igår och ramlade såklart ner så nu har hon världens bula i pannan. Trots detta försökte hon igen imorse men då blev mamsen arg så jag hoppas att hon lyssnar på mig nu!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0