Ojojoj.....

...vad roligt jag hade igår! Var hos Andrea och sjöng singstar (Disney) och det var så sjukt roligt! Det måste vi ta i repris snart igen =) Jag kan säga att kör-raderna i Lejonkungen är jag chef på!!! Eller hur, Andrea?!? ;) "Hemanana, hemananana." Typ.......

När vi skulle kliva på bussen in till stan så skrattade jag så mycket att jag höll på att pinka på mig! Chauffören sa: "En halv?" Och jag :"Nääää, en hel!" (Biljett alltså!) Han måste ha trott att jag var typ....12....eller nått =)

Gick på Simon&Viktor och skämde ut oss...igen =) Fnittrade och garvade som tusan så dom blev nog glada när vi gick. Det satt två killar och spanade på oss och en av dom hade glasögon och jag, mitt smarta nylle, försöker fråga Andrea om hon hellre vill ha killen utan eller med glasögon. Vet hur jag säger??? "Andrea, vill du hellre ha extraögon eller utan??" Ja, det låter inte så kul just nu men om ni sett hennes ansiktsuttryck och hör hur jag sa det så skulle ni garva! =)

Ojoj, det här blev bara en massa trams, allt skrivande. Kvällen slutade i alla fall med att min lillebror hämtade oss vid G3 och sen skulle jag hem och "våldta" min sambo men när han vaknat till och var på hugget så somnade jag....Haha!

Nä, nu ska jag knoppa!

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahaha ja du stumpan xD Fan va roligt vi hade!! Det får inte dröja lika länge innan vi går ut igen. PÖSS

2009-03-29 @ 11:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0