Söndag...

Denna söndag e fullbokad. Jag ringde min mor och far som kommer hem från stugan i dag och sa att dom skulle komma hit och äta middag när dom kommer hem. Sen ringde jag lillebror och bad honom och hans tjej att dom skulle komma hit och påsk-pyssla med barnen. Kom sedan på att dom kan oxå stanna på middag, har ju fulla kylskåpet =)

Så strax kommer nog Robin och Cecilia och pysslar och sedan e det dags att värma maten. Plus att jag har tvättstugan.....igen =)

Så denna söndag kommer nog inte att vara tråkig =) Och på onsdag ska jag fika med Sara! =) Tack gumman för att du lämnade mitt nummer till 408 !!!!!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: sara

Har dom hört av sig då? Pöss

2009-03-22 @ 16:25:42
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0