Trött, tröttare, tröttast......

Skulle ha fått främmande idag...men som vanligt så kom det något i vägen. Idag var det jag som tappade sugen för besök....Orkar ingenting....Det var skönt att få sitta på balkongen med varm choklad och mysa i solen =)

Har ni känt vad skönt det har blivit ute???? Åååååå,sommaren e verkligen på väg!!!!! Asfalten sticker fram lite här och där och solen e så himla varm och skön! I morse när jag gick på dagis med Maja så blåste det lite men vindarna var ljummen, inte kalla så att man ville springa hem och gömma sig under kudden. Det e sååååå härligt med våren!!!!

I morron ska jag jobba kväll. jag kan lova att det kommer inte att vara en rolig månad nästa månad eftersom jag bara jobbat....4 dagar hittills. Ojoj, vad jag hatar att vara vikarie ibland! man vet aldrig när man jobbar eller hur mycket man får ut i lön...Men jag ska inte klaga, jag jobbar ju på sjukhusets underbaraste avdelning!!! =)

Nä, nu ska jag kura ihop i soffan en stund innan man måste springa till dagis och hämta monstret =)

Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

ååh balkong, bok å kaffe... ryser å myser vid tanken.



Kom snart till Suomi å hälsa på!

2009-03-18 @ 12:04:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0