Det e då typiskt!!!!!!

Vaknade i morse med skallebank och rinnande näsa...*suck* Blir inget stan med ansiktsmålning, orkar inte åka dit. Bokade tvättstugan istället......Typiskt! jag bokade av den igår för att vi skulle till stan idag, roligare att göra nått kul med barnen men då åkte jag på en jobbig förkylning istället! Tack för det! =(

Något/någon försöker väl säga att det e dags för att tvätta så jag gör väl det då!

Blir ingen flytt till Blåhammarvägen heller.....Någon JÄVEL hade tackat ja till den före oss!!!!!!!!!!!! Åååååååååååååååå, den här dagen blir inge bra har jag på känn....... Någon som vill muntra upp mig?!?

Och inte blir man gladare av att Nikola ska jobba ikväll heller så jag blir hemma med min rinnande näsa och tjuriga barn.....

HJÄLP!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0