Grill i regnet.....

Vi kom på den briljanta iden att om vi ändå skulle upp och säga "hej då" till min mor och far som åker till Turkiet idag (INTE ETT DUGG AVIS, by the way!) så kunde vi lika gärna grilla, det var ju såååå härligt väder. Ända tills vi klev ur hissen hemma och kom ut.....Då började det regna! Men som tur var så slutade det ganska (obeservera GANSKA) snabbt. Fick grillspett med fläskfile och lök. MUMS! =) Fast jag kunde knappt äta ett spett, sen mådde jag illa.....

Har typ nyss kommit hem. Ludde kollar på "Lilo&Stich" och Maja vägrar gå och lägga sig med Nikola, så han fick gå till sängs själv =) Nä, men jag ska nog oxå gå och knoppa snart.

I morron ska vi på McDonalds, dom har ansikts-målning där så jag tänkte att Maja kunde få sitt plyte målat =) Ludde var inte så intresserad av det utan vill hellre åka dit för att få Spiderman-leksakerna som är i Happy Meal just nu.

Huga ligen, nu gäspar jag så käkarna åker ur led snart. dags att knoppa!


Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0