I väntans tider.......

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Han ska skjutsa mig på sjukhuset till klockan åtta. Nu e det inte långt kvar tills det e dags! =) Typ en och en halv timme bara.

Hade heldag på sjukhuset igår. Fick träffa sjuksköterska, läkare, narkosläkare och sjukgymnast. Man var ganska seg i kolan när man gick hem, kan jag lova =) Mycket information att ta in. Fick också veta att jag ska göra titthåls-operation och inte öppen operation som det var sagt från början. Detta innebär att jag kommer att återhämta mig mycket snabbare och inte kommer att ha lika ont efteråt.

Ja, ni får hålla tummarna för mig nu! =) Hör av mig när jag e hemma igen.

Ha de gött så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman!!



Hoppas att du mår bra och att allt gick som det skulle!!



Kram

2009-05-06 @ 07:55:37
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jäklar vad spännande gumman! Jag hoppas att allt går bra nu! Hör av dig när det är klart!



kram!

2009-05-06 @ 18:38:09
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0