Ny frilla!!!!!

Men ganska lik den galma dock, bara det att allt blev lite kortare och mycket uppklippt =)
Jag har inhandlat tågbiljetter till mig och barnen till Stockholm i början på Juni. Ska bli skönt att komma bort lite! Lämnar gubben hemma så att man kan hitta på lite roligare grejer utan att få höra" Men GUUUUUUD vad dyrt!!!"

Annars har det inte hänt så mycket. Ludde har varit hemma 2 dagar ifrån skolan pga han klagar på sitt ena öra. Men jag tror inte att det e något större fel på honom för han e som en tornado när han e hemma så i morron blir det skola för hela slanten =) Maja har oxå varit hemma idag, hon var så himla snorig igår kväll och hon blir hemma i morron oxå =)

Nåja, nu ska jag duscha bort lite hår som kliar och sticks på hela kroppen!


Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0