Ooooopppsssss.......

Har visst inte bloggat på ett tag =) Dags att uppdatera!

I går beställde jag tågbiljetter till Landskrona. Ska dit och hälsa på mina underbara kompisar i en vecka. Det som e mest underbart med denna resa är att jag åker utan barn och utan sambo!!!! =)Fatta vad jag ska njuta!!!! Haha!

Fast det e ju inte förrän i juli så det e ju ett tag kvar.....tyvärr.....

I alla fall, den 20/7 hämtar mina föräldrar Ludde i Sundsvall och åker till Stockholm där jag väntar på dom. Vi övernattar på hotell 2 nätter och går på skansen och Gröna Lund! Ååååå, det ska bli såååååå härligt!


Annars har det inte hänt så mycket. Jag har bara tappat 15 kilo sammanlagt.....Tycker det går liiiiite långsamt!


Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sara

"Bara" 15 kg... Gumman, du har ju gått ner supermycket med tanke på att du är nästan ny OPad!

Fick du mitt sms? Jag har en bekant som säljer hudvård och smink (MaryKay) om du är intresserad av en gratis "klass" utan köptvång!



Kram

2009-05-28 @ 22:15:28
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0