Regn, sol och blåst.......

Verkar som om vädergudarna inte kan bestämma sig för vilket väder vi ska ha. Trist att inte kunna sitta ute och njuta av solen pga all denna jävla blåst och när det äntligen lugnat ner sig så börjar det såklart att regna.....*suck*

Jaja, man får ju inte klaga, snöhelvetet är äntligen borta! =)

Luddes skola ringde strax före fyra och sa att han klagat på sitt öra (igen). Han hade klagat mest hela dagen och dom undrade om han kunde få komma hem nu (vilket då var typ kvart i fyra) istället för fyra. varför hade dom inte hört av sig tidigare då?!? Han hade ju klagat flera gånger och dom vet att jag e hemma och är sjukskriven.......Jaja, vem orkar bry sig??????????


Maja ska gå på dagis hela veckan, det behöver hon för vi går varann på nerverna hela dagarna annars.
Ludde blir nog hemma i morron, måste kolla upp hans öra....igen.....

På fredag åker mina föräldrar till Turkiet. Dom flyger från Frösön och har bokat " all inclusive" eller vad det heter. JAG VILL OXÅ!!!!!!! Men jag ska vänta till jag kan gå på starnden i BIKINI!!!!!!! =) hahahaha!

Nä, nu ska jag sluta dryga mig och ta hand om min sjukling.

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också kunna gå i bikini... avis

2009-05-12 @ 21:20:04
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0