Sundsvalls-resa

I morron e det dags igen att hämta lillkillen. Känns inte så länge sedan jag gjorde det....Det e månadens drygaste dag!

På måndag ska jag som sagt skriva in mig ocg på tisdag e det dags! =) Börjar faktikst känna mig liiiite nervös! Men det kommer att gå bra...eller hur? Har googlat på information om operationen flera gånger, måste ju läsa på ordentligt så att jag verkligen vet vad jag ger mig in på =)

Man blir ju sjukskriven i 4 veckor när man kommer hem. Hoppas att jag får någon sorts sjukpenning från Försäkringskassan, annars blir det en knaper månad i juni.....

Nä, nu ska jag kolla på film. Kan dock inte rekomendera " The diary of Ellen Rimbauer". Helknasig film!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0