Fy faan!

Ja,inte blev det någe bättre i skallen idag heller. Klarade mig till typ tolv, halv ett idag. Var iväg och fixade ekg och blodprover inför mitt läkarbesök i morron. Sen träffade vi (jag och barnen) Andrèa för en fika på Tehuset. Jag kände hela morronen hur det låg och lurade huvudvärk hela tiden men trode jag skulle klara mig.......INTE DÅ!!!!!! Kom inte ens ihåg vad jag skulle handla på Traktören, det enda jag tänkte på var min soffa och hur skönt det skulle vara att få kräkas! BLÄÄÄÄÄÄ!

Somnade ganska snabbt när vi kom hem och sov i 3 timmar..... Fortfarande inte bra och jag funderar på att ta upp detta med läkaren i morron. Det har ju trots allt uppkommit i samband med operationen. Det e inte första gången jag får migrän! =(

Nä, nu ska jag duscha Maja och sen blir det kvällsfika och nattning av barnen så mamma kan titta på Grey`s i lugn och ro! =)

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: sara

Klart vi kommer :) Men jag hoppas att jag ligger på bb då, hahaha!

Hoppas det löser sig med huvudet... Inte alls kul med migrän ju! PÖSS

2009-11-05 @ 11:12:28
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för i dag det var trevligt ! Kram från oss =D

2009-11-08 @ 01:16:01
URL: http://ingenannanlik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0