Jaha ja.....

....det e då typiskt alltså! Åkte på jobb i morron men som tur e så var det e a-tur som behövdes. Ska dock inte vara på 210 utan 408.....Har aldrig varit där så jag blir ju så himla nervös! =(

Är bara så jävla rädd att jag ska tabba mig på något sätt eller glömma bort något jätteviktigt!!!! Usch!!!! I morron e det ju landstingsrevyn oxå. Jag har köpt biljett men vet ju ej om jag hinner dit till halv sju eftersom vi ska hämta Morris efter att jag slutat jobba! TYPISKT!!! Aldrig blir det som man tänkt sig..... *suck*

Var in till Majsan och bokade klipptid nu på måndag. Hon har höjt priset till 420kr men det e det värt! =) Ska klippa av håret typ till axlarna, är less på skatboet nu! =)

Nä, nu ska jag lägga mig och smälta maten!

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0